Geautomatiseerde customer support

Verbeter je klantenservice in kwaliteit en snelheid!

2018 wordt het jaar van de chatbot

Kunnen je klanten alleen antwoord krijgen tijdens kantooruren? Door gebruik te maken van een chatbot kan de klant antwoord krijgen op het moment dat de vraag wordt gesteld.

DataGrow helpt je graag bij de implementatie van de juiste chatbot

24/7 Bereikbaar

Je chatbot heeft geen slaap nodig en staat altijd voor jouw klanten klaar.

Bespaar tijd

Geef medewerkers meer tijd voor lastige vragen door eenvoudige vragen te overhandigen aan een chatbot.

Meer tevreden klanten

Een snel antwoord geeft klanten een positieve indruk van jouw dienst.

Bespaar geld

Een kunstmatig systeem geeft je extra handjes zonder extra personeelskosten

Wat kan een chatbot voor jou betekenen?

Een chatbot kent vele voordelen voor je klanten en medewerkers. Naast dat het veel tijd bespaard krijgen klanten ook sneller antwoord op hun vraag.
Met als gevolg een hogere klanttevredenheid en een verlaging van de werkdruk op klantenservice.

Kunstmatige intelligentie

Het brein van een chatbot is gebaseerd op artificial intelligence. Na een korte training ontwikkeld dit systeem zichzelf door talloze variaties op vragen en antwoorden te geven.

Mocht de chatbot toch een antwoord niet weten dan wordt deze vraag direct doorgestuurd naar een beschikbare medewerker die het gesprek vanaf dat moment oppakt.

Watermelon features

Een aantal van de belangrijke features van de chatbot van Watermelon. De beste chatbot voor de Nederlandse markt, is uitstekend te combineren met de overige marketing automation en artificial intelligence tools die DataGrow aanbiedt.

Snelle responstijd

Snel en bekwaam reageren op de vragen van je klanten.

Spreekt meerdere talen

Je kan meerdere talen leren aan je chatbot.

Continue bereikbaar

Dag en nacht staat de chatbot voor je klanten klaar.

Hybride chatbot

De chatbot schakelt automatisch door naar een medewerker in het geval hij geen antwoord heeft op de vraag.

Train je chatbot

De chatbot wordt met de tijd steeds slimmer naarmate hij meer vragen en antwoorden leert.

Hogere klanttevredenheid

Klanten hoeven niet langer te wachten op antwoord op hun vraag.

Over ons

Specialisten met meer dan 10 jaar e-commerce ervaring

Meer weten over Watermelon?

Vraag naar de mogelijkheden!