HubSpot, Inbound MarketingSales CRMMarketing automation

Groei voor iedere business met een website of webshop, dankzij inbound marketing.

Wat kan ik met inbound marketing?

Je hebt een B2B onderneming en wilt meer relevante en geïnteresseerde bezoekers op je website of webshop? Begin dan vandaag nog met een Inbound Marketing campagne met HubSpot.

Meer bezoekers genereren

Genereer een stroom aan nieuwe en relevante nieuwe bezoekers. Door gebruik te maken van relevante content, moderne site technieken en slimme automatisering bereikt u eindelijk die ideale klant.

Bezoekers omzetten naar leads

Zet de bezoekers van uw website of webshop om naar geïnteresseerde kopers. Met gebruik van uw website of webshop, e-mails en gepersonaliseerde content converteren we leads naar nieuwe klanten.

Leads omzetten naar klanten

Gebruik het CRM en de Sales suite van HubSpot om uw leads om te zetten naar klanten, potentiële deals bij te houden en te integreren met uw bestaande ERP of CRM systemen.

After-sales & service verbeteren

Richt (geautomatiseerde) campagnes in om segmenten van uw klanten te verblijden met relevante en persoonlijke campagnes. HubSpot integreert met CRM, ERP en E-commerce systemen.

Wat is Inbound Marketing?

Inbound marketing is heel eenvoudig gezegd het aantrekken van potentiële kopers via het internet.

Door de content, boodschap en tone of voice te laten aansluiten bij je ideale doelgroep(en) wordt je platform relevant voor nieuwe bezoekers. Met slimme, geautomatiseerde campagnes zet je deze geïnteresseerde bezoekers om in nieuwe klanten.

Hoe begin ik met marketing automation?

Marketing automation begint bij het beschrijven van je ideale klant(en), je zogenaamde Buyer Persona’s. Vervolgens beschrijf je hoe deze klanten hun klantreis er uit ziet: wat zijn hun pijnpunten en hoe selecteren ze een oplossing.

Nu we weten wie je klant is, hoe deze en tot een aankoop overgaat kunnen we aan de slag. Betere content in de taal die je klant spreekt, meer bezoekers dankzij slimme tools zoals HubSpot en meer automatisering in je e-mails en advertenties.

Alles met één doel: meer nieuwe klanten binnen halen.

HubSpot, wat kan ik er mee?

Met de Marketing Suite van HubSpot kan je binnen een aantal weken al je eerste inbound marketing campagne draaien. Bekijk onderstaand een greep uit de brede set aan tools waar je mee aan de slag kan gaan.

Blogberichten schrijven

Schrijf en publiceer snel content die voldoet aan de interesses en het zoekgedrag van uw potentiële kopers.

E-mail marketing

Vervang uw (simpele) e-mail marketing tool met de e-mail marketing software van HubSpot om mooie, responsive en gepersonaliseerde e-mails te verzenden.

Landingspagina's maken

Gebruik HubSpot in samenwerking met je eigen CMS om snel mooie landingspagina’s in te richten.

Marketing automation campagnes

Stuur uw (potentiële) kopers automatische e-mail campagnes de u zelf inricht, dankzij de eenvoudige drag en drop interface van HubSpot.

Zoekmachine optimalisatie

Schrijf content die geoptimaliseerd is voor zoekmachines. Met de tools van HubSpot worden uw pagina’s en blogs automatisch beoordeeld en geoptimaliseerd.

Social media integratie

Plan al uw social media campagnes op Facebook, Linkedin en Twitter in via 1 campagne overzicht en stuur deze direct aan vanuit uw dashboard.

Gratis CRM

Met HubSpot krijg je een gratis en geavanceerd CRM, zowel voor sales als marketing doeleinden.

Chatbot

Een chatbot die automatisch antwoorden van je klanten beantwoordt en ze helpt in hun customer journey.

Automatische advertenties

Breng interessante bezoekers terug naar je website of webshop met geautomatiseerde en gepersonaliseerde advertenties op Facebook, Linkedin en Twitter.

Waarom HubSpot?

Er zijn zoveel tools, dus waarom nou deze?

HubSpot kan ingezet worden voor iedere onderneming die CRM en Marketing Automation professioneel wilt aanpakken.

Als marktleider heeft HubSpot een groot netwerk van specialisten, agencies en gebruikers. Dit biedt bedrijven die HubSpot gebruiken het voordeel dat kennis altijd voorhanden en dichtbij is.

Zowel kleine als grote bedrijven kunnen snel en laagdrempelig aan de slag met het opzetten van de eerste campagnes. Ondernemingen met hoge eisen zullen met HubSpot iedere uitdaging aankunnen, dankzij de complete set aan tools, verregaande automatiseringen en volledige integraties met ERP en CRM, waaronder SalesForce.

Start nu met Hubspot!

We helpen je graag bij het maken van de juiste keuze.

Basic

€185 per maand

  • 100 contacten
  • + € 90 p/m per 1.000 extra contacten
Professional

€740 per maand

  • 1.ooo contacten
  • + € 45 p/m voor 1.000 extra contacten
Enterprise

€2.000 per maand

  • 10.000 contacten
  • + € 9 p/m voor 1.000 extra contacten

*De prijzen zijn exclusief de DataGrow onboarding kosten.

Waar kunnen we je mee helpen?

Inbound marketing is een constant proces, waar een goed samenwerkend team met een duidelijke taakverdeling de key tot succes is.

Dus, waar kunnen wij jouw organisatie mee helpen?

Meer bezoekers genereren

Buyer persona ontwikkeling, Buyer journey mapping, Keyword onderzoek, Zoekmachineoptimalisatie, Social media advertisement, Website en Webshop design, Inbound strategie

Leads omzetten naar klanten

Campagnes inrichten, CTA en conversie paden inrichten, Landingspagina’s opzetten, Retargeting via Social Media

Bezoekers omzetten naar leads

Systemen integreren, CRM implementeren, E-mail marketing, CRM en Data onderhoud, Lead nurturing en automatisering, Chatbot implementatie

After-sales & service verbeteren

Maandelijkse ROI rapportages, Campagne voortgang rapportage, Maandelijkse en kwartaal strategie sessies, Nurture marketing automation

Over ons

Specialisten met meer dan 10 jaar ervaring

Ook aan de slag met marketing automation?

Vraag een gratis HubSpot demo aan