• Nike

    Nike is bekend van de verkoop van sneakers. Van origine is het een wholesale reseller maar sinds kort begeeft Nike zich ook op de directe markt. Met zowel fysieke stores als het digital channel Nike.com.

    Datagrow ondersteunt de afdeling Enterprise data & analytics (ED&A). Deze afdeling richt zich op het ondersteunen van de core business & internal stakeholders door middel van inzichten en analyses. Primaire doelstelling is om door middel van beter inzicht in de data bij te dragen aan een hogere Customer Lifetime Value.

  • Boots

    Boots heeft al meer dan 170 jaar ervaring in Health en Beauty en heeft alles in huis op het gebied van gezondheid en welzijn. Boots begrijpt dat er goed uitzien niet alleen gaat over het uiterlijk. Het gaat er ook om hoe je je voelt. Want als je er goed uitziet, voel je je op je best.

    Voor verdere invulling van de datagedreven strategie is DataGrow gevraagd voor het inrichten van het Data warehouse.

  • Belastingdienst

    Door eerlijk en zorgvuldig belasting te heffen en te innen, draagt de belastingdienst bij aan een financieel gezond Nederland. Burgers en bedrijven moeten op de belastingdienst kunnen vertrouwen. Een van de doelstellingen van de belastingdienst is om dit elke dag een beetje beter te maken. Zodoende zijn er een aantal innovatieprogramma’s.

    Datagrow ondersteunt in het innoveren op het gebied van management informatie. Dit betreft onder andere de ontwikkeling van maandrapportages, meta-rapportages en een factsheet.

  • Experius

    Experius is specialist in digital commerce. Of, zoals zij het noemen: het ontwikkelen van online winkelervaringen.

    Door de zeer sterk groeiende organisatie werd de behoefte aan (real time) stuurinformatie groter. Na het ontwikkelen van de digitale strategie is ook de data engineering en visualisatie gerealiseerd.

  • Vion Food Group

    Vion, met hoofdkantoor in Boxtel in Nederland, is een internationaal voedingsbedrijf met productielocaties in Nederland, Duitsland en België en verkoopondersteunende kantoren en vertegenwoordigers in zestien landen over de hele wereld.

    Datagrow ondersteunt de afdeling Emballage welke als taak heeft de afdeling logistics te ondersteunen bij het traceren, schoonmaken en het beheren van voorraad van de emballage welke gebruikt wordt in de logistieke processen.

    Sneller, accurater en preciezer inzicht in realtime data zorgt voor een verdere optimalisering van het proces.

  • Power Components

    Power Components B.V., is een groothandel in onderdelen en accessoires voor wit- en bruingoed, opgericht in 1995. Sinds 2007 zijn zij voorloper in verkoop via de digitale kanalen in de levering rechtstreeks aan de consument.

    Ook in datagedrevenheid is het de ambitie van Power Components om voor te lopen op de markt. Datagrow heeft geholpen bij het inrichten van het datawarehouse en de realisatie van dashboards voor onder andere inkoop en verkoopoptimalisatie.

  • Familyblend

    Een wisselwerking tussen jouw merk en de doelgroep jonge gezinnen. Vanuit deze overtuiging kijkt Familyblend naar jouw ambitie. Zorgvuldig selecteert Familyblend unieke tools x effectief bereik en zet doelstellingen om in succesvolle campagnes.

    DataGrow heeft geholpen bij het koppelen van databronnen, zodat rapportages automatisch vernieuwd worden en het handmatig importeren van sheets verdwijnt.

  • Daiwa House

    Daiwa House is een toonaangevend bedrijf in de bouwsector, met een focus op het ontwerpen, bouwen en onderhouden van duurzame en innovatieve huizen en gebouwen. Ze hebben een sterke reputatie opgebouwd door hun toewijding aan kwaliteit en vakmanschap.

    DataGrow ondersteunt Daiwa House bij het onderhouden en uitbreiden van het Data Warehouse. DataGrow heeft nieuwe databronnen gekoppeld en visualisaties gebouwd uit complexe systemen.

  • Scorius

    Scorius helpt organisaties het beste uit hun mensen te halen. Op basis van data en wetenschap. Data gedreven HR voor betrouwbare stuurinformatie. Continu verbeteren met talent analytics. Van Data naar Inzicht naar Actie.

    DataGrow heeft Scorius ondersteunt met het bouwen van ETL pipelines met HR & Talent Analytics data. Hiërarchische bedrijfsstructuren zorgen voor complexe data. DataGrow heeft geholpen om deze complexe structuren te verwerken tot bruikbare en inzichtelijke data.

  • HKV Ochten

    Bij HKV, een groothandel in bedrijfskleding en gereedschappen, draait alles om persoonlijkheid en kwaliteit in hun service. HKV is gespecialiseerd in op maat gemaakte bedrijfskleding, inclusief bedrukking en signing.

    Datagrow heeft handmatige processen vervangen door inzichtelijke data-analyses, waaronder het bewaken van marges, het genereren van maandrapportages en klantrapportages. Deze geautomatiseerde klantrapportages worden nu rechtstreeks naar de klanten gestuurd, wat niet alleen persoonlijke service verbetert, maar ook klanttevredenheid vergroot.

  • Gemeente Zeist

    Het Goede leven in Zeist. Dat is waar deze gemeente voor staat. Met vertrouwen, nabijheid en kracht werkt de Gemeente Zeist aan een groot aantal opgaves om het leven van de inwoner in deze prachtige groene gemeente zo goed mogelijk te houden.

    Door een bijdrage te leveren aan het datagedreven werken binnen de Gemeente Zeist, helpt DataGrow bij deze opgaves. We ontsluiten en visualiseren data, zodat de gemeente beter kan sturen op processen binnen de bedrijfsvoering en dienstverlening. En dat op een veilige en verantwoorde manier. Zo dragen wij bij aan het Goede leven in Zeist.

  • De Heus

    Elke dag bezoeken de medewerkers van De Heus duizenden veehouderijen overal ter wereld. De specialisten van De Heus werken nauw samen met veehouders. Samen bekijken ze wat de relatie is tussen diervoeding en hoe de dieren worden gehouden. Ze streven daarbij één doel na: gezonde dieren en een optimale productie.

    DataGrow helpt bij het opzetten van een analyseomgeving in Power BI. Daarvoor worden complexe datastructuren verwerkt tot bruikbare data. We stellen data simpel en begrijpelijk beschikbaar voor analisten en we geven Power BI trainingen aan gebruikers. Hiermee bevorderen we datagedreven besluitvorming binnen De Heus.

  • VAA Dataworks

    VAA Dataworks, gespecialiseerd in datadiensten voor de agrarische sector, is benaderd voor het ontwikkelen van een webapplicatie genaamd Vetwerk. Vetwerk is bedoeld om melkveehouders inzicht te geven in verschillende datastromen met betrekking tot hun melkvee, variërend van gegevens van geautomatiseerde melkrobots tot informatie verzameld tijdens bedrijfsbezoeken van dierenartsen.

    DataGrow werkt samen met VAA Dataworks om deze data visueel te presenteren met behulp van Power BI Embedded. Bovendien is het mogelijk om real-time gepagineerde rapporten te genereren, die de dierenarts kunnen ondersteunen tijdens een bedrijfsbezoek.

  • Koudijs Animal Nutrition

    Koudijs is onderdeel van De Heus Animal Nutrition, een internationaal producent van een compleet assortiment mengvoeders, premixen, concentraten en speciaalvoer. Koudijs is in 1920 opgericht in Nederland en uitgegroeid tot een internationaal exportbedrijf. Koudijs exporteert voedingsconcentraten voornamelijk naar Europa, Afrika, Midden-Oosten en Azië.

    DataGrow helpt Koudijs datagedreven te werken. Hierbij ondersteunen we de financiële afdeling van Koudijs. Door handmatige processen te automatiseren helpt DataGrow de datakwaliteit te verbeteren, met als resultaat heldere en actionable rapportages die inzicht geven in de financiële resultaten van Koudijs.

  • PLTFRM

    PLTFRM is opgericht om succesvolle samenwerkingen tussen gelijkgestemde klanten en dienstverleners te realiseren. PLTFRM regisseert onafhankelijk de samenwerking en garandeert het lange termijn succes van grote IT projecten en stimuleert zo innovatie en een succesvol eindresultaat. Met deze werkwijze realiseert PLTFRM balans waarin alle betrokken partijen floreren.

    DataGrow helpt PLTFRM datagedreven te werken. Door een Extract Transform and Load proces in te richten heeft PLTFRM geen omkijken meer naar hun financiële datastromen. DataGrow heeft een datawarehouse ingericht en een financieel dashboard gemaakt, waarmee PLTFRM ieder kwartaal haar stakeholders informeert.